آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

آراد کوچولو

نامه برای ارادم

1391/5/15 18:17
نویسنده : مامان
556 بازدید
اشتراک گذاری

ان زمان که پیر و از کار افتاده شدم لباسهایم را کثیف کردم / حرفهای تکراری زدم/ پاهایم یاری رفتن نداشتن/

مرا سرزنش نکن .یاد ار زمانی را که هر ساعت لباست را عوض کردم و برای یک ساعت خواباندنت بارها و بارها یک لالایی را تکرار کردم و دستهایت را گرفتم و پا به پایت امدم تا راه رفتن را بیاموزی و هزاران بار از زمین بلندت کردم عاشقانه تمام این لحظه ها را کنارت بودم .اگر روزی ارزوی مرگ کردم سرم فریاد نکش چون روزی خواهی فهمید چه میگویم برای تو جنگیدم برای تو چه از خودم گذشتم اجازه بده لحظه های پیش از مرگم را در کنارت ارام باشم همچنان که من تمام لحظه های زندگی تو را ارام ساختم به خاطر تمام مسائلی که ازارت دادن متاسفم من این رانمیخواستم رسم زمانه گاهی بر خلاف میل ادمیست تمام عمرم را برایت گذاشتم ومیگذارم و فقط ازت میخواهم هیچوقت فراموش نکنی من مادرم.                                                                                     

 

 

                            

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آریا
22 مرداد 91 11:00
سلام
نامه قشنگی بود اشکمو در اورد.
با اجازه تون نامه تون رو کپی کنم واسه خودم
اخه یه حقیقته که دیر یا زود سرمون میاد اینقدر سرگرم پسرم بودم که فراموش کردم بلاخره یه روزی ...
ممنون که یاد اوری کردین
آراد کوچولو رو ببوسین


سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدین خدا پسرتونو حفظ کنه با اجازه لینکتون کردم