آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

آراد کوچولو

نظرات (9)

مامان سوگل
24 آبان 91 9:58
واييييييييي الهي فدات بشم خاله قربونت بشم عزيزم نفسم عمرم جيگرم آخه تو نباشي من چشمم نميبينه ها دلم برات يه ذره شده فسقلي چرا نمياي خونمون تو هم مثل مامانت بيمعرفت نشيا تو عاشق خاله باش باشه
عكسات خيلي خيلي خيلي نازن مخصوصاً بالايي كه بابات رو اپن نگهت داشته واقعاً مثل مردا شدي اونجا، الهي خاله سهي قربون اون قد و بالات بشه نفسم

مرسی خاله جونی منم عاشقتم دوستون دارم

مامان شهراد
13 آذر 91 21:28
نازی آراد کوچولوی خوشگل. چه جایی نشسته، روی سنگ. واییییییییییییییییی دلم ریخت خدا حفظش کنه. به ما هم سر بزنین با اجازه لینکتون می کنم. خوشحال میشم تو جمع دوستاتون باشم.
مامی کتی
16 آذر 91 11:20
سلام و با اجازه به من هم سر بزنید پشیمان نمی شوید www.taghvim2000.persianblog.ir
پویا تم
20 آذر 91 16:11
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد با عکسای کوچولوتون و جشن دندونی به وبلاگم سر بزنید در خدمتم
مامان کیارش
26 آذر 91 23:40
قربون اون خنده های نازت. عکسات هم کلی ناز شدن
رجبی
29 آذر 91 20:37
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو دیدم جالب بود. من طراحی تقویم کودک انجام میدم، اگر دنبال یه هدیه خوب واسه کوچولو و خانوادتون برای عید نوروز 1392 میگردید توصیه میکنم یه سر به وبلاگ من بزنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkood.persianblog.ir
مامان کوثری
6 دی 91 8:16
سلام روز و شبتون خوشX اگر دنبال یه تم خوب واسه تولد یا جشن دندونی و یا ... واسه نی نی نازتون میگردین و یا میخواین واسه نوروز یه تقویم زیبا و شیک با عکس نی نی تون داشته باشین یه سری به ما بزنید منتظر حضور گرمتون هستیم : http://niniparti.niniweblog.com/
ازاده مامانه هانا
16 دی 91 15:37
سلام عزییییزم چقد بزرگ شدی عسلممممممم . بووووووس ازون چشمای نازت . تن تن براش اسفند دود کننن . ممنونم دوست مهربووووونم
مامان کیارش
4 اسفند 91 20:23
دلمون واستون تنگ شده .کجایید؟


سلام عزیزم من از وقتی برگشتم سر کار دیگه وقت نوشتن ندارم اما میام بهتون سر میزنم مرسی عزیزم از سراغ گرفتنتون