آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

آراد کوچولو

تولد 1 سالگی عشق من

1391/12/12 14:38
نویسنده : مامان
617 بازدید
اشتراک گذاری

 تولد عشقم مبارک

تو که حس خوب مادری را به من هدیه کردی با تو من خوشبخت ترینم با هر نفست امید زندگی به من میبخشی دوستت دارم تولدت مبارک عشقم

تم تولدت بره ناقلا  با رنگ سبز و ابی و سفید بود از بابایی هم بسیار بسیار تشکر میکنم که خیلی زحمت کشید و کمکم کرد مادر جون بابا که شما رو نگه داشتن تا ما به کارا برسیم

برای گرفتن عکس اصلا همکاری نمیکردی کلا خیلی بیقراری کردی و حوصله نداشتی واسه همین عکسا خیلی خوب نشدن 

بقیه عکسا رو نمیتونم بزارم به خاطر محدودیت های وبلاگ عزیزم خوشحالی و خوشبختی تو ارزومه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان کوثری
12 اسفند 91 16:18
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
مامان سوگل
12 اسفند 91 23:18
الهي خاله دورت بگرده، الهي من فدات بشم عزيزم عسلم نفسم، الهي من قربون اون خنده هاي شيرينت بشم خوشگلم، خاله رو ببخش كه تو جشنت نبود جيگرطلا، آخه آبجي سوگل مريض بود نميتونستم بيام شرمنده، ولي ميدونم من نبودم جشنتون سوت و كور شده و اصلاً نرقصيديد ايشالا سال ديگه خودم ميام برات ميتركونم جيگرطلا، عكساتو ديدم خيلي حال كردم با اون مامان با سليقت (آخه آذر و اين كارها) خلاصه عاشقتممممممممممممم جيگرمممممممممممممممم


مرسی خاله جونم فقط جای شما خالی بود 1000 بار گفتیم جای سوگلی خالیه سرو صدا کنه تولد سوگلمم مبارک ایشالا عروس شی عزیزم
matin
16 اسفند 91 21:48
وای عزیزم عکسای قشنگتو که دیدم یاد روزی افتادم که بدنیا اومدی.فرشته کوچولوی من واسه خودت مردی شدی.ایشالا جشن صد سالگیت..ایشالا عکسای دامادیت و ببینم....ماهه من خیلی دوست دارم. راستی عزیزه دلم دعا کن یه رشته خوب قبول شم آخه وقتی خونم همه حواسم به تو.............عاشقتممممممممممم


مرسی عمه جون منم دوست دارم حتما قبول میشی
مامان كيارش
20 اسفند 91 11:22
سلام گلم. تولدت مبارك عزيزم. اين هم كادوي ما برات بهترينا رو آرزو مي كنم


مرسی عزیزم
ازاده مامانه هانا
18 فروردین 92 0:34
سلام عزیز دلمممممممممممممممممم چه بزرگ شدی ماشالله تولدتم مبارکککککک


مرسی عزیزم
مامان سارا
28 اردیبهشت 92 10:39
سلام عزيزم من مامان سارا هستم اومدم و وبلاگ آراد جون رو ديدم عكسهاي قشنگي داره خدا آراداد جون و برات حفظش كنه من شما رو لينك كردم . شما هم اگه دوست داشتي ما رو لينك كن راستي من يك آتليه كودك سمت غرب تهران _جنت آباد شمالي - دارم اگه دوست داشتي خوشحال مي شيم به ما هم سري بزنين كارامون بدك نيست البته سايتمون هم داره راه مي افته نمونه كارها رو مي توني تو سايت ببيني ....
گلبرگ و گیسو
9 تیر 92 16:18
سلام دوست عزیز گیسو در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 302 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیراینصورت رای محسوب نمی شود مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
نی نی عکس
27 شهریور 93 13:03
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir