آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

آراد کوچولو

تولد

1391/5/7 23:37
نویسنده : مامان
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم . با اومدنت زندگیمون رو عوض کردی تو نشانه ای از قدرت خدا هستی .از به وجود امدنت تا موندنت .٩ ماه با هم زندگی کردیم خندیدیم ترسیدیم خوردیم خابیدیم گریه کردیم همه جور حسی رو با هم تجربه کردیم ازت معذرت میخوام که تو اون ٩ ماه  خیلی ازیتت کردم اما قول میدم حالا که اومدی تا زنده ام نذارم اذیت بشی و چیزی ناراحتت کنه  زندگی برام یک نواخت شده بود که تو با اومدن غیر منتظرت اونو عوض کردی از وقتی اومدی تنها دلیل زنده بودن من و بابایی هستی تو با اومدنت عشق من و بابایی رو کامل کردی به زندگیمون عشق دادی تو تنها عشق من و بابایی هستی و از همه کس و همه چیز مهمتری تو حس قشنگ مادری رو به من هدیه کردی تمام لحظه های با تو بودن رو دوست دارم و از خدا میخوام که همیشه مراقبت باشه و سرنوشته سفیدی رو برات بسازه عاشقتیم تو تمام زندگی منو بابایی هستی

 اراد 9 اسفند 1390 ساعت 7:55 صبح تو بخش vipبیمارستان بهارلو به دنیا اومد اسم دکتر خیلی خیلی ماهر و مهربونمون هم خانم دکتر طالب زاده بود واقعا دستش درد نکنه .

 

                                                    عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عسل
16 تیر 91 13:56
مامان شدنت مبااارک شاد باشین انشالله@};

سوگل
16 تیر 91 14:29
سلام آراد عزیزم، داداش گلم، من یادم افتاده که همیشه با تو صحبت میکنم، انقدر به مامانم میگم و مامانم میگه ای جانم ای عزیز دل خاله قربونت برم خاله، جیگر پس کی میای خونمون، خداحافظ دختر خالت سوگل


سلام عشقم الهی فدات بشم پس کی میری مدرسه نادون
مامان سوگل
16 تیر 91 14:30
سلام سلام سلام به عزیز دل خاله، خوش اومدی عزیزم هم به دنیا و هم به نی نی وبلاگ، انشااله که دفتر خاطراتت پر از خاطره های شیرین و شاد باشه عزیز دلم. دوستت دارم یه عالمههههههههه
جیگر مامان
17 تیر 91 17:10
سلام عزیزم به سایت نی نی ها خوش اومدین.بالاخره من پسره گلتو دیدم یک عالمه بووووووووووووووووووووووووووس برای اراد جون.


سلام مرسی ایشالا نی نی شما هم سلامت باشه