آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

آراد کوچولو

تازه ترین استرس ما برای اراد

1391/5/11 15:32
نویسنده : مامان
189 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مامان وبابا تقریبا از وقتی که غذای کمکی شروع کردیم یبوست شده تو 1 ماه اخیر 3 بار اونم با شیاف پی پی کرده هر چفدر دکتر بردیم درمان خونگی کردیم نشد که نشد دیگه دست به دامن خدا شده بودم میشستم گریه میکردم  خسته شده بودم انقدر پوشکتو نگاه میکردم و نا امید میشدم اخر دکتر عکس رنگی از روده نوشت حاضر بودم بمیرم اما نبرمت خلاصه تصمیم گرفتم دیگه بهت غذا ندم فقط شیر خودمو گفتم حتم سرلاک و فرنی اینکارو کرده خلاصه 2 روز شیر خودمو دادم جوری شده بود که واسه همه خانواده دغدغه بود همه زنگ میزدن اراد پی پی کرد ؟ خلاصه بعدازظهر از خواب پاشدی پی پی کردی نمیدونی چقدر خوشحال شدم انقدر بوست کردم سریع به همه زنگ زدم خبر دادم کلی تبریک گفتن بابایی میگه ای خدا کارمون به کجا کشیده پی پی انقدر ما رو خوشحال میکنه خلاصه کلی اروم شدم به خاطر اینکه فهمیدم مشکلی نیست حتما نسبت به غذا اینطور شدی الهب مامان فدای تو بشه راحنمون کردی خدایا شکرت همیشه پسرمو سلامت حفظ کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان رادمان
30 تیر 91 3:42
مامان اراد عزیز منم همین مشکل شما رو داشتم.فقط از یه چیز نتیجه گرفتم نمی دونم شما امتحان کردی یا نه.ولی اگه امتحان نکردی امتحان کن من خیلی نتیجه گرفتم وخدا رو شکر راحت شدیم.برو عطاری فولوس بخر .بشوکون پوسته داخلشو بدون هسته بجوشون .اندازه دو سه قاشق بده بخوره .باور کن بچه راحت میشه.چون خودم وپسرم خیلی اذیت میشدیم.فکر کردم به شما هم پیشنهاد بدم انشالله نتیجه بگیرید.
مامان رادمان
30 تیر 91 3:52
منم برای پسرم خیلی زود غذای کمکی رو شروع کردم یکی از علت هاش هم همینه معده خیلی ضعیفه واینجوری میشه بزرگترین اشتباه که کردم همین بود.کاش به جای غذا از شیرکمکی استفاده کرده بودم شاید خیلی راحت تر بود اینقدر بچم اذیت نمیشد.ولی الان تجربه خودمو بهتون گفتم امیدوارم نتیجه بگیری عزیزم مواظب گل پسرت باش عزیزم.
مامان رادمان
30 تیر 91 13:56
مامان اراد عزیز.پسر من خیلی خصوصیاتش شبیه پسر شماست .رادمان هم پوستش اگزما داره البته همیشه اینجوری نیست وقتی هوا خشک و الوده ست بیشتر وقتی بارون نمیاد مخصوصا تو منطقه ما که خیلی دیر بارون میاد وهوا پر از گرد و خاک اینجوری میشه.در ضمن فلوس یه دارو گیاهی وهیچ ضرری نداره.از بزرگترای فامیل بپرس حتما بهتر راهنماییت می کنن.عطاری ها هم در این زمینه کمکت می کنن.


سلام عزیزم مرسی از راهنماییت

الهی چقدر بچه اذیت میشه مگه کجا زندگی میکنید؟
مامان رادمان
30 تیر 91 20:29
عزیزم امیدارم اراد شما زودتر مشکلش حل بشه و خوب بشه.ما لار زندگی میکنیم.یکی از شهرای جنوبی فارس خوشحال میشم بدونم شما اهل کجایید.دعا کنید خدا باران رحمتش رو بر ما هم نازل کنه به حق این ماه پر برکت.





مرسی که به ما سر زدین ما اهل تهرانبم
نگار(مامان سام)
31 تیر 91 16:40
آخی طفلی آراد چه قدر اذیت شده و بیشتر از اون شما اذیت شدین.
یکمی توی غذاش کره بریزین آخه کره نمیزاره یبوست بشه.ایشالله دیگه از این مشکلات واسه آراد جون پیش نیاد.

مرسی عزیزم کره ریختم روغن مایع و زیتون ریختم دیگه اثر نمیکنه شربتم اثر نداره خیلی نگرانم شما این مشکلو نداشتین تا به حال؟