آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

آراد کوچولو

عاشقانه های من و تو

1391/5/7 23:29
نویسنده : مامان
181 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم اینو برات مینویسم اشک میریزم و میلرزم اشکی که به خاطر عشق به توئه همه مادرای دنیا فکر میکنن که حسشون به بچشون خاص و بهترینه منم همین حس رو دارم عشق من به تو بی نهایته وهیچ معیاری برای سنجیدنش وجود نداره تو که از لحظه به وجود اومدنت منو از این دنیا رها کردی و عشق واقعی رو بهم نشون دادی .سالها این کلمه رو میشنیدم و باور نمیکردم چون هر عشقی میتونست پایان داشته باشه و ازش توقع داشت اما عشق به تو بی پایان و بی بهانه است عشقی که منو از من دور کرده نیازهام در تو خلاصه شده من رو فراموش کردم بهانه همه چیز تویی حتی نفس کشیدن .

تو دنیام رو که روزمره و تکراری شده بود جلا دادی و بهترین رنگ و زدی تو زندگیم رو دوباره ساختی بهم نفس دادی تا زندگی کنم تا دور شم از بدیهای دنیا انقدر منو تو خودت غرق کردی که فراموش کردم منم هستم عاشق این احساسم همه چیزم تویی منی وجود نداره همه چیزم و همه کسم تویی عشق بی معیارو منت عشق بی ادعا خالص خالص تمام کارهام برای تو وظیفه بوده و بی ادعا مزد مادری من عشقو حس قشنگیه که تو بهم دادی امید دوباره به زندگی که تو بهم دادی از وقتی که چند ساعت بود که پاتو تو این دنیای کوچیک گذاشتی همدمم شدی مرهم دردام شدی عشق واقعی یعنی تو میپرستمت .

بهترین هدیه تو برای من احساس زیبای مادر بودنه حتی پس از مرگم                                          دیوانه وار عاشقتم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)