آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

آراد کوچولو

تولد دو ماهگی

1391/5/11 15:22
نویسنده : مامان
81 بازدید
اشتراک گذاری

بابا اولین بار بود نکیه میدادیسلام عشق زندگی

انشالا همیشه شادو سر حال باشی چقدر با تو شادیم لحظه ها با تو مثل باد میگذره هر روز داری بزرگترو بزرگتر میشی منو بابایی از دیدن رشدت داریم لذت میبریم و بیشتر به قدرت خدا پی میبریم .

لحظه به لحظه با تو بودن رو میپرستم .نمیدونی چقدر دوست داریم هیچ اندازه ای واسه این دوست داشتن نیست تا بی نهایته هنوزم کولیک داری دکترا میگن کولیکه شدید داری اما هر چی که هست یه ماهه دیگه مونده الهی برات بمیرم تحمل کن تو خیلی قوی هستی مثل کوه محکمی هیچی نمیتونه تو رو از پا بندازه تو رستم من هستی تو کوه من هستی اراد واقعا زندگیم رو معنا بخشیدی ازت ممنونم از خدا میخوام هیچوقت غم به دلت راه نده همیشه صورتت رو شاد و با لبخند کنه عشق من ازت میخوام همیشه تو زندگیت صبور و ارومو شاد باشی و اینو بدون منو بابایی تا زنده ایم کنارتیم و یک لحظه تنهات نمیزاریم

                                                دوست داریم

                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سوگل
17 تیر 91 16:41
عزیز دلم خاله فدات بشه، اصلاً ناراحت نباش اگه مامان و بابات هم کوتاهی کردن خاله سهیلا هست که مراقب و نگهدارت باشه اصلا نگران نباش عزیزم
شوخی کردم خوشگلم ایشالا خدا مامان و بابای مهربونت رو برات نگه داره عزیزم نفسم، اون کولیکت هم حل میشه اصلا ناراحت نباش، ایشالا که خوب شدی با همدیگه میریم آلوچه و لواشک و تخمه و همه خوراکیهای استاندارد و غیر استاندارد رو میخریم و میخوریم


سلام مرسی خاله جون عزیزم
سوگل
18 تیر 91 0:54
سلام خاله آذر جونم، پس برای آراد عکس بزار دیگه، دوست دارم توی سایت آراد عکس باشه و من عکساشو ببینم، دوستش دارم یه عالمه، خداحافظ