آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

آراد کوچولو

تازه چه خبر؟

1391/5/26 16:09
نویسنده : مامان
420 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم هر روز داری شیرین تر و شیرین تر میشی ماشالا .13 روزه دیگه 6 ماهت تموم میشه .انقدر شیطون شدی که دیگه نمیشه کنترلت کرددیگه منو بابایی رو خوب میشناسی نمیذاری از کنارت تکون بخورم تا پا میشم همچین میزنی زیر گریه که هر کی ندونه فکر میکنه چی شده زندگیمون تعطیله وقتی بیداری نمیذاری به کاری برسم وقتی هم خوابی یه زره صدا میاد پا میشی نمیدونم چیکار کنم دربست در خدمت تو هستم.عاشق اینی که وقتی تو ماشین میشینیم بغل بابا بشینیو فرمون رو بگیری تازشم داری یواش یواش حالت چهار دستو پا رفتن میگیری ایشالا داری راه میفتی عاشقتم عزیزم  راستی صداهای جدید مثل گوووووو اگگگوووووو از خودت در میاری عاشق اون اسباب بازیتی که حباب ازش در میادذوق کردنم یاد گرفتی هر وقت از چیزی ذ.ق میکنی میگی هیییییییییییییی همچین میکشی که بعدش سرفه میکنی یه بار برات غذا ریختم گذاشتم جلوت که کثیف کاری کنی دیگه یاد گرفتی هر وقت غذا میبینی باید این کارو برات کنیم یه روزایی 4 بار میبرمت حموم روزی 7یا 8 دست لباس برات عوض میکنم خلاصه حسابی دلبر شدی میمیرم واسه همه این کارات قربون پیشرفتای منظمت بشم بابایی وقتی از سر کار میاد هر کاری میکنه تا تو رو شاد کنه تو هم عجب بابایی هستی وقتی بابایی خونست دیگه سراغ من نمییایی مگر اینکه خوابت بگیره عزیزم خیلی خوشحالم که رابطت با بابایی انقدر خوبه انشالا همیشه همینطور باشینافرین به خاطر این همه پیشرفت قهرمان من

خدایا شکرت به خاطر پسر سالم و شیطونو عزیزم شکر شکر

                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

❤مامان آزی❤
26 مرداد 91 16:12
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
نایسل جون
28 مرداد 91 20:26
عزیز دلمممم خدا پسر نازتو حفظ کنه راستی با افتخار لینکت کردم
مامان سوگل
6 شهریور 91 16:12