آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

آراد کوچولو

شیرینکاریهای آراد ما

1391/4/31 0:19
نویسنده : مامان
200 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونی چه بلایی شدی از الان میخوای از جات بلند شی وقتی میخوابونیمت سر و پاهاتو میاری بالا (مثل من عجله داری تو کارات) تا باهات حرف میزنیم قهقه میزنی وقتایی هم که حوصله نداری باهات بازی میکنیم داد میزنی عاشق داد زدنتم صدات انقدر نازه که میمیرم براش یه عروسک داری بالای ویترینه تا میگیم هاپو کو اون بالا رو نگاه میکنی حموم رو هم که کاملا میشناسی فقط میگی صبح تا شب بریم حموم قربونت بشم که انقدر باهوشی هر جایه خونه که باشیم خودتو میکشی سمته حموم فدات بشم که اینقدر قشنگ منظورتو میفهمونی دیگه منو بابایی رو قشنگ میشناسی غریبه هارم میشناسی بغلشون میری اما اصلا حرف نمیزنی و نمیخندی

هر شب که بابایی میاد کلی براش حرف میزنی انگار وقایع روز رو تعریف میکنی میگی ابو یو گو یو یو یو ااااا از این حرفا میمیرم واسه اینکه بدونم چیو میگی .تا میگم دردر میفهمی دستو پا میزنی ذوق میکنی (وئئئئئئئئئئئئئئئئئئووووووووووووووووووووو.             ذتنئئ0ااااتوددا0اذاا /مددتئخههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه) الانم داشتی هی تلاش میکردی بیای سمته لپ تاپ اوردمت و کلمه هایه بالا رو تو با انگشتایه کوچولوت نوشتی قربونت بشم من .

تلویزیون هم تماشا میکنی عاشق شبکه pmcهستی تازه گی هم یاد گرفتی غل میزنی 1 دونه فعلا تا رومونو بر میگردونیم غل میخوری داد میزنی که نجاتت بدیم یه عروسکه زرافه زردم داری که تا میدیم دستت میخوای بکشیش انقدر با حرس گازش میگیری گردنشو میگیری خفه میکنی انگار دارین با هم میجنگین میام ازت میگیرمش اروم میشی هر چی که ببینی میزاری دهنت گاز میگیری به دکتر گفتم گفت حتما میخواد دندون در بیاره فعلا که خبری نیست حتما دندوناتم مثل بقیه کارات زود را میفتن قربون این باهوشیت بشم الان دیگه داری بی قراری میکنی بعدا بازم میام مینویسم فعلاااااااااا

 (این خطها را هم خودت تایپشون کردی عزیز دلم)

 انتانت

....30

3

 تنم.2.

:3ههههههه//ح.33333333

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان گلبرگ و گیسو
20 تیر 91 14:55
الهی الهی خدا براتون حغظش کنه . روی ماهشو ببوس . یا احازه لینکتون می کنم


سلام مرسی خدا دخترای شما را هم حفظ کنه خوشحالم کردین من تازه با این سایت اشنا شدم خیلی وارد نیستم متاسفانه
مامان سوگل
20 تیر 91 16:08
الهی خاله سهیلا فدات بشه عزیز دلم، آراد جیگول خودمممممممممممممممم دوستت دارم یه عالمه


مرسی خاله جونم