آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

آراد کوچولو

تولد 4 ماهگی

1391/5/11 15:25
نویسنده : مامان
104 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل بالا

خدا رو شکر کولیکت از بین رفت الهی بمیرم برات خیلی اذیت شدی اما ماشالا الان دیگه اروم شدی ماه شدی ماه.

هر روز داری خوشگل تر میشی شیرینتر میشی عاشق کاراتم با اینکه یه وقتایی تا حد جنون عصبانیم میکنی اما بازم میمیرم برات یه وقتایی که از دستت عصبانیم بهت اخم میکنم لوس میشی میخندی دلمو به دست میاری واقعا این حس چه حسیه که ادم به بچش داره هیچوقت فکر نمی کردم که اینجوری باشه تقریبا خودم رو فراموش کردم تمام زندگیم شدی تو همه چیزو واسه تو میخوام وسط دیگه باید شهریور برگردم سر کارم هر روز که میگذره حالم بدتر میشه که چه جوری میخوام ازت جدا شم و چند ساعتی باهات نباشم اما به ایندت که فکر میکنم و نیازاتو در نظر میگیرم خودم رو مجبور میکنم که برم تقریبا هر روز دارم با استرس این قضیه زندگی میکنم اصلا دوست ندارم که وقتی صبحا چشم باز میکنی یه نفر دیگه رو ببینی قلبم میشکنه لعنت به این زمونه بیاد که به خاطر پول ادم باید بچشو به یکی دیگه عزیزم همه سعی منو بابایی اینه که چیزی کم نداشته باشی از خدا میخوام هیچوقت ما رو شرمنده تو نکنه کمکمون کنه تا بهترینها رو برات بسازیم عشق من دلبر شدی هر کی میبینتت عاشقت میشه وقتایی که میخوابی دوست دارم ساعتها نگات کنم بابایی خیلی خیلی خسته میشه این روزا از ساعت 4 صبح میره سر کار تا 9 شب همه تلاشش اینه که زندگی بهتری واسه منو تو بسازه (خدا کمکش کنه)اما وقتی میاد تا وقتی بخوابی باهات بازی میکنه وتنهات نمیزاره تو هم حسابی براش دلبری میکنی این روزا خیلی شیرینه .ازت ممنونم که زندگیمونو شیرین تر کردی

                                    میمیرم برات

 

                      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آریا
27 تیر 91 8:31
سلام عزیزم
چه ناز پسری دارین خدا واستون نگهش داره
مرسی از تبریکتون و اینکه بهمون سر زدین.
ما هم با افتخار لینکتون کردیم
راستی من آریا رو توی لینکتون ندیدم


سلام عزیزم
مرسی از حضور پرمهر و محبتتون
عزیزم وبم یکم مشکل داشت الان برطرف شده و لینکها مشخص شده، دوستتون داریم