آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

آراد کوچولو

نظرات (4)

سوگل
24 تیر 91 23:32
الهی من فدات بشم، آراد عزیز جیگر پس کی میای خونه ما ناناز، چقدر موهات قشنگه با لباس کفشیت هم خیلی ناز شدی عزیزم، بازم عکسای قشنگ از آراد جونم بزار خاله آذر جونم، مرسی که به خاطر من عکسها رو گذاشتی،
مامان ماهان نفسی
26 تیر 91 18:54
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدید وای چه وبلاگ نازی داره این گل پسر خدا براتون حفظش کنه منم با افتخار لینکت کردم


سلام عزیزم، مرسی که اومدی به خونه ما بازم بیا منظرتون هستیم
جیگر مامان
26 تیر 91 19:35
اخ چقدر نازه چقدر بزرگ شده چقدر شبیه باباشه البته یه ذره شبیه تو ولی ناراحت نشیا بووووووووووووووووووووووووس

مرسی عزیزم همه همینو میگن من هر چی زحمت کشیدم هدر رفتتتتتتتت

مامان پارمیس
26 تیر 91 19:47
سلام
ماشالله آراد عزیز چقدر نازه
ممنون که به سایت پارمیس سر زدید منم لینکتون کردم
www.jiji.ir


سلام عزیزم
مرسی از حضور پرمهر و محبتتون، بازم به ما سر بزنید